The Heartless

Nur Aina Nabilah binti Zainal Abidin
"Life's a Bitch. But, Everything'll be ok. :*"
Muhammad Naim Nabil bin Hamdan

Sunday, June 16, 2013

the heartless

Don't worry,be happy :) | via Tumblr

Assalamualaikum, saya Nur Aina Nabilah. Aku tahu, ade yang dah pernah baca blog aku kan? Yg pasal Hafizul and Aizad. Nahhhh, now blog yg baru ni. Aku akan update pasal isi hati aku je. Pasal bf ke crush ke. hm, act. Aku tgah broken heart. because of someone. Takperlu tahu siapa. Yang dah tahu tu diam *HulurBearBear* Hihi.Well, aku cedih tapi aku still kuat. Takpe, aku kuat :'))) Hihi.

About that boy. Aku tak couple pun dgn dia. Aku cuma crush on him. The first time kteorg kenal. Well, dalam Wechat. Dia membe kepada membe aku. First kenal aku tak berapa rapat sngt. then lama lama aku selalu wechat then whatsapp lepastu dia selalu spend time whatsapp dgn aku. Dari tu lah aku mula sayangkan dia. Hm, perkenalan kteorg tak lama. Dalam 3 minggu je. Then dia decide dia just anggap aku sebagai kawan baik. Hm, aku tak boleh terima sbb aku tak pernah anggap dia kawan.. aku anggap dia future aku. but sokay. Aku redha. hmm,then aku dgn dia dah tak mcm dulu. conversation aku dgn dia pon dah tak mcm dulu masa first kenal. aku taknak apeape tapi.... aku cuma nak dia tahu. Aku sayang dia sampai skrg :') Aku harap sangat aku dapat buang dia dari hati aku. Aku tak salahkan dia, salah aku juga sbb terlalu mengharap dan terlalu sayang. sampai aku sendiri yg merana. hmm.

K dahlah, aku dah tak boleh tahan airmata *lapairmata* hmm. byebye. lain kali update lagi. chaw :*

Life's a Bitch. But, everything'll be ok. | via Tumblr