The Heartless

Nur Aina Nabilah binti Zainal Abidin
"Life's a Bitch. But, Everything'll be ok. :*"
Muhammad Naim Nabil bin Hamdan

Sunday, June 16, 2013

bitch

life | via Facebook

Haaa, ni nak marah ni. Bitch, haters. Please, just own your life okay? Do your own business please? Kalau tak suka aku sangat, please. Show of yourself. Kalau kau rasa aku ni terlalu banyak buat salah dekat kau. Aku mintak maaf. No ones perfect okay. Aku jd diri aku sendiri. Yes, aku mmg suka maki org. Mencarut sume. Itu diri aku, but sometimes aku control juga mulut aku. Chillex ah, membe-2 aku semua serupa dgn aku. Kau susah knp baby? And about naim. Aku rampas dia? Apa bukti? Baktang bukti ah sayang before nak kata aku rampas dia. Adoi. Kalau pasal laki pon kau nak gaduh, taknak maafkan aku bagai. Itu hak kau k. tapi tak ke rasa bodoh sbb laki kau nak musuh dgn aku? Kau nak sngt naim tu, amik jeh weh. Aku tak kesah itupon kalau naim nak dekat kau. Eeeeee, apalah masalah kau sebenarnya? Nak bash aku ke? Aloooo, bash lah sayang. Bash. Asal aku sedar diri aku and aku try juga nak perbaiki diri aku hari ke hari. Semoga Allah menyedari diri kau. Kuatkan semangat kau dan kurniakan seorg lelaki yang jauh lebih baik untuk kau. Amin :*

And kepada haters yg nak mengaibkan masa silam aku. dipersilakan. Allah itu maha adil. Dia akan membalas semua perbuatan anda dgn cash money money takde cek cek. Tau? 

Disini, aku nak mengatakan setiap manusia buat dosa. Sedangkan Nabi ampunkan umatnya. Sedangkan Allah menerima taubat disetiap hambanya. Jadi, aku nak mintak maaf dari hujung rambot sampai ke hujung kaki dengan hati yg ikhlas. Aku, kau, dia, semua buat dosa. Tiada siapa yg perfect. At least aku cuba untuk jd diri aku dan jd yg terbaik untuk semua orang. Kalau ade juga yg takpuas hati tu. Jom jumpa aku, kita open table bincang elokelok. Okay? loveeyaaaa bitch haters :*
karma