The Heartless

Nur Aina Nabilah binti Zainal Abidin
"Life's a Bitch. But, Everything'll be ok. :*"
Muhammad Naim Nabil bin Hamdan

Wednesday, June 19, 2013

heartbeat

Forever Young  | via Facebook

Muhammad Naim Nabil bin Hamdan
30.4.2013
@6:12 pm

Assalamualaikum, hihi. K nak cerita pasal naim. So, korg ade kan baca entry aku yg pasal bitch yg kata aku rampas naim dari dia tu. Apa masalah dia lah kan nak kata mcm tu. Jealouslah aku dgn naim? ohh pergi mampos lah lifeless. Haha, okay. Naim..... dia seorang yang manja *kenkadang* dia seorang yang baik, suka gelak tanpa sbb -,- haha. Yang penting dia seorang yang setia. heeeeeee. Ilovehim ilovehim!

Biy, bby sayang biy *hug* Aummmm. Tggu tarikh untuk genap 2 bulan dgn dia. Ish tak sabarnya! Alhamdulillah even aku buat perangai haritu, naim ni still nak getback dgn aku. aku percaya dialah " The right guy" yang aku cari. even dia selalu lepak, lepak, lepak or hang tanpa aku. or tak selalu bbm aku. tapi aku percaya dkt dia. Aku percaya yg dia sayang aku, dia setia dgn aku. So biy, don't break my trust on you. Tautau? Iloveyou like the way you're. Thanks for coming in my life.
.
Be mine forever please?
I love you to infinity and beyond :*